HELDERE AFSPRAKEN

Om de kwaliteit van onze tandzorg te kunnen blijven waarborgen en u zo goed mogelijk te helpen, hebben we een aantal simpele huisregels opgesteld:

  • Bij ieder bezoek dient u een geldig legitimatiebewijs en uw zorgpas mee te nemen.
  • Wijzigingen in verzekering, adres of medicatiegebruik s.v.p. tijdig doorgeven.
  • Bij voorgestelde behandelingen boven de €150,- ontvangt u vooraf een begroting, deze dient u bij akkoord getekend mee terug te nemen bij de afspraak.
  • Wanneer een afspraak wat u betreft niet kan doorgaan, moet u dit ruim van tevoren (tenminste 48 uur) persoonlijk of telefonisch aan ons doorgeven. (Annuleringen per email worden niet geaccepteerd.)
  • Indien u een afspraak niet nakomt of niet tijdig annuleert (tenminste 48 uur van tevoren), brengen wij de kosten van de geplande behandeling in rekening.
  • Indien een operatie niet 48 uur van tevoren afgezegd wordt bij hinder brengen wij 25% van de totale offerte in rekening aangezien wij hier een x aantal uur voor inplannen per operatie.
  • Wanneer een behandeling nog niet volledig is betaald hebben wij het recht de behandeling op te schorten tot de betaling volledig voldaan is.
  • Alle voortvloeiende kosten die ontstaan uit het onnodig rekken van een behandeling omdat er niet betaald wordt zijn uiteraard voor de patiënt.
  • Wanneer een behandeling langer gerekt wordt dan medisch verantwoord is of wanneer een betaling uitblijft kunnen wij ervoor kiezen om het behandeltraject bij ons te stoppen. U bent dan vrij de behandeling elders af te maken.
  • Indien u zich tijdens de behandelingstijd of genezingstijd bij ons, zich tot een andere praktijk/behandelaar wendt voor behandeling of consult vervalt hiermee de garantiebepaling.
  • Na het ondertekenen van een vaststellingsovereenkomst vervalt de behandeling door NG Dent en kan de behandeling elders voortgezet worden.
  • Wij vragen u uw telefoon bij bezoek aan de praktijk uit te schakelen en geen huisdieren mee te nemen.
  • Niet acceptabel gedrag, verbaal of non verbaal, en/of het herhaaldelijk niet nakomen van afspraken wordt niet getolereerd en heeft helaas onmiddellijke uitschrijving tot gevolg.
  • Indien u een betalingsregeling bij ons heeft afgesloten, loopt deze gedurende het behandeltraject van uiterlijk 5 maanden. (Afhankelijk van de duur van de behandeling.)
  • Het openstaande bedrag dient binnen de behandeltermijn volledig te zijn voldaan.
  • Voor de plaatsing van het definitieve werk moet de betaalregeling voldaan zijn.
  • Voor uw reguliere gebitscontrole geldt dat u éénmaal per halfjaar deze dient uit te voeren, tenzij door de arts anders geadviseerd.

EEN POSITIEVE ERVARING

Wij begrijpen hoe ongemakkelijk sommige patiënten zich kunnen voelen over hun tandartsbezoeken en hoe wij ervoor kunnen zorgen dat dit anders wordt door er een ontspannen en positieve ervaring van te maken.
Ons hele team is toegewijd om uw bezoeken zo comfortabel en aangenaam mogelijk te maken. Het bouwen van een vertrouwensrelatie met onze patiënten door ieder van hen als bijzonder individu te benaderen, is van het grootste belang voor ons succes. Wij danken u dat u ons in staat stelt om voor uw gebit te zorgen en zien ernaar uit u van dienst te zijn.

Neem gerust contact met ons op voor een kennismaking.

Nashat & Hayat

Inschrijven

Contact

phone

Consult

Deze website is beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Algemene voorwaarden zijn van toepassing.